بیوگرافی رزی هانتینگتون + مدل مشهور و زیبا

۶ بازديد

رزی هانتینگتون وایتلی یک مدل، هنرپیشه و تاجر بریتانیایی است که در صنعت مد و سرگرمی برای خود نامی دست و پا کرده است. او در 18 آوریل 1987 در پلیموث، دوون، انگلستان به دنیا آمد و در دهکده کوچکی به نام تاویستوک با والدین و دو خواهر و برادر کوچکترش بزرگ شد. مادرش به عنوان مربی تناسب اندام کار می کرد و پدرش نقشه بردار رسمی بود. هانتینگتون وایتلی از سنین جوانی به مدلینگ علاقه داشت و آن را با سرسختی دنبال می کرد.

هانتینگتون وایتلی در سن 15 سالگی زمانی که در کالج تاویستاک تحصیل می کرد کشف شد. یک آژانس مدلینگ، Profile Model Management با او تماس گرفت و به او پیشنهاد قرارداد داد. اولین کار مدلینگ او برای تبلیغات شلوار جین Levi's بود که در تلویزیون بریتانیا پخش شد. موفقیت او با Levi's منجر به حضور او در بسیاری از تبلیغات دیگر، از جمله کمپین های Abercrombie & Fitch، Clinique و Ralph Lauren شد.

شما میتوانید برای مشاهده زندگی نیلی افشار یکی از افراد مشهور ایرانی اینجا کلیک کنید.

در سال 2006، هانتینگتون وایتلی اولین حضور خود را در باند فرودگاه در هفته مد نیویورک انجام داد. او برای برند لباس زیر ویکتوریا سیکرت قدم زد که بعداً به بخش مهمی از حرفه مدلینگ او تبدیل شد. او در سال 2009 به فرشته ویکتوریا سیکرت تبدیل شد و برای شش سال آینده در فشن شوی سالانه این برند حضور داشت.

حرفه مدلینگ هانتینگتون وایتلی همچنین شامل حضور در مجلات مختلف از جمله Vogue، Elle و Harper's Bazaar بود. او جلد مجلات متعددی از جمله ووگ بریتانیا، هارپرز بازار بریتانیا، ال بریتانیا و جی کیو را به خود اختصاص داده است.

هانتینگتون وایتلی علاوه بر حرفه مدلینگ، به بازیگری نیز روی آورده است. او اولین بازیگری خود را در سال 2011 در فیلم پرفروش ترانسفورمرز: تاریکی ماه انجام داد که در آن نقش کارلی اسپنسر را بازی کرد. این فیلم یک موفقیت بزرگ بود و بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. هانتینگتون وایتلی پس از موفقیتش در «تبدیل شوندگان» در فیلم‌های دیگری از جمله «مکس دیوانه: جاده خشم» (2015) و «سرنوشت خشمگین» (2017) ظاهر شد.

در سال 2012، هانتینگتون وایتلی خط لباس زیر زنانه و لباس خواب خود را به نام Rosie for Autograph با همکاری خرده فروش بریتانیایی Marks & Spencer راه اندازی کرد. این خط فوراً به موفقیت رسید و اکنون در فروشگاه های سراسر جهان فروخته می شود. او همچنین با برندهای دیگر، از جمله Paige Denim و Ugg، برای ایجاد مجموعه های خود همکاری کرده است.

هانتینگتون وایتلی به خاطر زیبایی، ظرافت و استایل بی دردسرش مشهور است. او توسط مجلاتی مانند Maxim و FHM به عنوان یکی از جذاب ترین زنان جهان معرفی شده است. او همچنین به خاطر حس مد خود شناخته شده است و جایزه Elle Style برای مدل سال در سال 2009 و جایزه زن سال هارپرز بازار در سال 2014 را به دست آورد.

هانتینگتون وایتلی در طول زندگی حرفه ای خود درگیر کارهای بشردوستانه بوده است. او از موسسات خیریه مختلفی از جمله بنیاد قلب بریتانیا، کودکان نیازمند و بنیاد ایدز التون جان حمایت کرده است. او همچنین از سال 2016 سفیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) بوده است.

در سال 2010، هانتینگتون وایتلی با بازیگر جیسون استاتهام آشنا شد و این زوج در ژانویه 2016 نامزد کردند. آنها در ژوئن 2017 از پسرشان جک اسکار استاتهام استقبال کردند و در سال 2018 در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند.

در خاتمه، رزی هانتینگتون وایتلی یک مدل، هنرپیشه و تاجر موفق است که در حرفه خود به موفقیت های زیادی دست یافته است. او به خاطر زیبایی، ظرافت و استایل بی دردسرش شناخته شده است و به دلیل مشارکت در صنایع مد و سرگرمی شناخته شده است. او همچنین در کارهای بشردوستانه، حمایت از موسسات خیریه مختلف و به عنوان سفیر فعالیت داشته است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.