بیوگرافی الیزابت تیلور

۶ بازديد
الیزابت تیلور نماد عصر طلایی هالیوود بود. او یک بازیگر برجسته، یک انسان دوست، یک زن تاجر و یک نماد مد بود. تیلور در 27 فوریه 1932 در لندن، انگلستان از پدر و مادری آمریکایی به دنیا آمد. مادرش سارا بازیگر سابق و پدرش فرانسیس دلال آثار هنری بود. خانواده او در هفت سالگی به لس آنجلس نقل مکان کردند.

دلایلی که باعث محبوبیت متاورس شده اند

۷ بازديد

متاورس اصطلاحی است که به دنیای مجازی اطلاق می شود که از همگرایی فضای فیزیکی و دیجیتالی ایجاد می شود. ایده متاورس ده ها سال است که وجود داشته است و در سال های اخیر محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. متاورس تخیل مردم در سراسر جهان را به خود جلب کرده است و محبوبیت آن به دلیل عوامل مختلفی است.

خرید املاک مجازی در متاورس

۹ بازديد
Metaverse یک دنیای مجازی است که به سرعت در بین گیمرها، کارآفرینان و سرمایه گذاران محبوبیت پیدا می کند. در Metaverse، شما می توانید مالکیت دارایی های مجازی،

ریکی مارتین کیست؟

۷ بازديد

ریکی مارتین در شش سالگی شروع به حضور در تبلیغات تجاری کرد. او تا سن 18 سالگی در گروه خوانندگی نوجوانان منودو عضویت داشت. پس از پایان تحصیلات متوسطه، روی صحنه و تلویزیون ظاهر شد و در عین حال فعالیت موسیقی انفرادی خود را نیز دنبال کرد. اولین آلبوم انگلیسی و تک آهنگ او بسیار موفق بود. او امروزه به ساخت موسیقی به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی ادامه می دهد.